SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Sunday, June 23, 2013

GEMPAAR...! Benarkah Seorang Wanita PKR Ibu Tunggal Kena Cekup Dengan Lelaki Afrika....? Siapakah Dia Gerangan Wanita Itu....?

Usianya baru 26 tahun namun wanita tempatan ini berlagak bagaikan berada di negara Barat apabila tanpa segan silu bersekedudukan dengan kekasihnya warga Nigeria yang berusia lingkungan 30an.

Wanita yang mahu dikenali sebagai Wati berkata, teman lelaki yang dikenalinya sejak enam bulan lalu di sebuah pusat beli-belah di Selangor itu disifatkannya sebagai budiman, lebih menyayangi dan pandai memikat hatinya.

Atas sebab itu, dia mengambil keputusan untuk bersama lelaki berkenaan biarpun mengetahui perbuatannya itu bertentangan di segi agama kerana baginya kasih sayang dari teman lelakinya mengatasi segala-galanya.

"Saya pernah berkahwin dengan lelaki tempatan tetapi malangnya dia seorang penagih dadah tegar. Malah sepanjang saya hidup dengannya, dia sering mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang suami dalam memberikan nafkah.

"Saya sangat kecewa dan kerana itulah saya mengambil keputusan untuk bersama dengan teman lelaki saya. Bagi saya bukan soal wang menjadi ukuran tetapi lebih penting dia amat melindungi saya dan lebih terbuka terhadap saya," katanya kepada Utusan Malaysia.

Wati merupakan antara warga tempatan yang ditahan bersama 13 warga Nigeria serta seorang warga Guinea dalam satu operasi yang dijalankan oleh Jabatan Imigresen negeri di Pangsapuri Sri Jasmin dekat Mantin malam kelmarin.

24 comments:

Anonymous said...

Elok sangatlah tu memang terbaek pompuan Melayu ditangkap polis bersama awang awang hitam Afrika.Dah tahu 90 peratus warga Afrika buat kerja haram di negara ini ,janda,wanita Melayu tak pernah serik dgn mereka.Nak sgt... kenapa tak ikut saja lelaki itu balik ke benua gelap dan mundur Afrika baru tahu untung nasib.

Dyll said...

Memanglah masa bercinta /berkasih sayang,lembut gigi dari lidah. Tapi cuba dah sah jadi bini dia, jgn kata sepak terajang yg dapat bila bergaduh, dilambung2 nya sekali nanti. Masa baru tau langit itu tinggi atau rendah....

Anonymous said...

ketua pkr je yang dah kering yang lain basah dan lecak.gagak pun jadi.

Anonymous said...

Nasihat dah banyak kali dah. Berbuih mulut bagi penerangan. Tapi betina2 melayu ni mane penah serik2. Akhirnya, lantak ko lah.

Anonymous said...

Salah UMNO Dan BN jugak, ler. Tak dapat kepuasan dengan mereka. Hanya tau taji je.

Lepas tu cari kesalahan orang lain.

Anonymous said...

KO CKP MELAYU PENAGIH TEGAR..YG AWANG HITAM TU PLAK PUSHER DADAH TEGAR..SBB TU BYK DUIT..TAK PAYAH TIPU LA CKP DUIT BUKAN PERKARA UTAMA..PENIPU..PUIH..

Anonymous said...

Wati ko Gersang sangat ke?

Tai An Jing said...

Perjuangan Melayu baru anjuran Sheikh Anuwar dan Nurul merentas sempadan agama,bangsa, warna kulit, jantina dan adat. Matlamat dejavu adalah kebebasan mutlak bersuara, kebebasan bercampur lelaki perempuan (dengan banyaknya perhimpunan dari pagi bawa kemalam 1,2,3,4...), kebebasan mencapai kesedapan seks dengan atau tanpa kemaluan.

Melayu baru sudah berani.

Anonymous said...

Ini negro adalah puak2 umno harbi.umno yg menjemput negro2 ni unt dijadikan ketua pemuda spt di penang..knp negro ni senang masuk negara kita?kerana umno yg mengalukan kedatangan mereka.tp bukan rakyat malaysia..

Anonymous said...

yang penting wanita melayu jenis tu mahukan yang besar panjang serta ampuh..yang pastinya tiada pada lelaki melayu india atau cina..12 inci maaaa...awwww

Anonymous said...

OIII WATI!!

KO CARI JER LAH PEMIMPIN LEBAI PAS YANG KAKI MANTAT ATAUPON PEMIMPIN PKR YG KAKI ESKRIM DAN KAKI DUBUR KAN SENANG!!

Anonymous said...

12 inci panjang tuuuu... yang tu janda ni nak kan...

Anonymous said...

aku mmg menyampah dh dgn pompuan melayu nie.aku klu nk kahwin baik pilih je pompuan dr bangsa lain.pompuan melayu lipihan akhir sekali.malay women are last choice.

Anonymous said...

wow.. takkan sampai menyampah dgn semua pompuan Melayu kot!Kalau u org Melayu.. so maknanya u menyampah jugak le dgn mak, kakak, adik ko yg Melayu tuh lainlah kalau u nih bukan org Melayu!!

Anonymous said...

Ada juga dengar mengapa gadis2 muda lebih suka kahwin org lebih tua..walau pun boleh dipanggil atuk sekali pun...yg penting kata mereka..yg tua ni lebih memberi kasih sayang, bertanggung-jawab, 'caring' lah lebih kurang....yg tak baiknya bagi lelaki muda mereka kata ramai yg menagih dadah, tak romantik pun, tak bertanggung-jawab, dan yg paling pedih bila dengar..org Melayu muda tak cukup 'duit'......silap2 yg perempuan kena cukur.....

Anonymous said...

8 inchi derr.......
kenyang mkn hotdog awang itam....

Anonymous said...

Tapi..aku ni lain pulak bini aku negro dari nigeria dia pulak suka batang melayu sb katanya tk sakit mulut bila nak hisap maklumlah btg kecik je...yang bestnya aku pulak yang kikis duit dia untung aku dapat negro kaya.

Anonymous said...

tak takut ke. di sana ramai HIV positive. Lepas tu awang hitam ni dia ada penyakit hanya bangsa hitam aje yg ada - sickle cell. Tak pikir anak cucu ke?

Anonymous said...

aku mmg menyampah dgn pompuan melayu x kira dia2 mak aku,kakak aku atau adik aku sekali pun n pompuan melayu semmangnay sampah.ada faham

Anonymous said...

si janda gersang tu nak tikaman 12 inci mat hitam.....kasih sayang, penyayang le......semuanya auta......

Anonymous said...

dah sah ko bukan Melayu...sebab tu ko memantat aje kat cina..ko memang cina.. lendir cina memang ko suka.. keja ko siang mlm cocok lubang cina.. lubang yg ko cocok tu dah byk kali dicocok org itam...asal masyukkkkkkkk

ko ni mungkin yg ke 1000 kali cocok lubang tu...999 org itam yg cocok.. org itam byk duit..la tu chinadoll mau cocok selalu..masyukkkkkk.. ko tunggu aje penyakit org itam tu masuk kat lubong ko

Anonymous said...

pompuan cina memilih maaaaa,pompuan melayu kerja operator bangla,nepal senang angkut.pakistan jual karpet pun pompuan melayu manyak syok maaa rupa serupa shah rukh khan maaaa.pompuan cina talak itu macam.sendiri mau ingat maaaa.lu tarak baca paper maaaa.

Musykil said...

Orang Afrika ni hampir semua datang ke Malaysia penipu dan pengedar dadah. TOOOLOOONNNGGG jangan masuk perangkap mereka.

Mereka memang pandai memikat. Sebenarnya bukan memikat tetapi memerangkap......

Anonymous said...

Janda gersang ini sudah overdose - selalu nengok cerita blue - interracial , itu pasal suka negro. Hitam pun hitam le janji power, boleh tutup mata/lampu bayangkan rome dengan David Beckham...ha ha ha.
Dah kawin dengan negro nanti seronok mula2 je - sebab puas main, lama2 dah rasa puas - pasti nyesal kau, bila mula dah sedar lama2 laki hitam legam tu suka bagi penampar & penerajang tiap2 hari! Padan muka!